2008. augusztus 4., hétfő

Írókör tábor 2008

Véget ért az Írókör 2008-as tábora. Sajnos az utolsó estére nem maradtam, pedig állítólag nagyon finom lett a gulyás. Sok értékes emberrel ismerkedtem meg, rengeteget tanultam. Köszönhető ez az előadásoknak és gyakorlatoknak, amelyeket Hanna osztott meg és íratott meg velünk. Jó volt szembesülni az ő írói profizmusával; ilyenkor nemcsak azt látja az ember, hogy hova kell eljutnia, de szerencsés esetben azt is, hogy hogyan. A gyakorlatok ráébresztettek arra, hol vannak a hiányosságaim. Tanultam természetesen az írókörtársaktól is. Segítségemre volt Kadmon kritikus szemlélete, Anita gyönyörű képei és asszociációi, Csag romantikus történetszemlélete, Máté iróniája és finom, odabökős humora, Necro elemző, logikai látásmódja…
Sajnos voltak, akik akkor érkeztek, mikor én már félig haza mentem.
Régen éreztem magam ennyire fáradtnak, ám szellemileg kielégültnek.
Köszönöm mindenkinek ezt a néhány napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése