2012. november 16., péntek

Space Rock: Elátkozott gépzene


Az Éden foglyai

November 29-én várható a Cherubion kiadó gondozásában a harmadik Space Rock novella, amelynek címe: Elátkozott gépzene.


Bár visszajelzéseket nem igen kapok a Space Rock történetek kapcsán, én rendületlenül írom őket, mert szeretek humoros történeteket írni, és itt igazán kiélhetem magam. Semmi irodalmi magasröpte, semmi mély karakterábrázolás, csak laza sztori, laza karakterek, laza humor.

Mármint remélem, más is humorosnak tartja őket :)

(Fejben már készül a negyedik, a címe már megvan: Az Univerzum elpusztítása. Sok jóra ne számítson senki sem.)

Bár fülszövege nincs most megjelenő, harmadik epizódnak, azért összedobtam egy rövid étvágygerjesztőt:

"Drakón egy fájdalmas szerelmi bánat miatt kilép a Csillagszél együttesből, és egy galaktikus valóságshow-ban találja magát. Ám megint nem minden az, aminek látszik. Az egész zenekart belerántja egy őrült fickó hatalmi játékába, és persze nemcsak a Világegyetem békéje a tét, hanem az élő zene fennmaradása is!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése