2016. január 6., szerda

2015-ös emlékek, 2016-os tervek

Nem akarom hosszú lére ereszteni ezt a blogbejegyzést, mert nem kedvelem a nagy összegzéseket. Olyankor mindig kiderül, hogy valójában néhány szóval elintézhető, ami történt velem, és ez valahol elkeserítő, bár ugyanakkor tudom, hogy mivel töltöttem az időmet, és az nem láblógatás. Csak mondjuk írói szempontból nézve nem olyan érdekes :)

Ami történt 2015-ben:
- Megjelent a GABO kiadónál a második regényem, a Vadhajtás ebook formában.
- A Könyvfesztiválon könyvbemutatót is tartottunk Moskát Anita segítségével.
- Megjelent a Vadhajtás papíron is limitált példányszámban.
- A Könyvhéten dedikáltam a Vadhajtást.
- Megjelent az Alvilágosodás című novellám a 2045 - Harminc év múlva című antológiában.
- Ezt az antológiát is dedikáltam a Könyvhéten.
- A Késtánc című regényem átesett a szerkesztésen.
- A Késtánchoz borítópályázatot írtam ki, aztán elkészült a végleges borító.
- A Késtánc nem jelent meg végül.
- Nyár elején elkezdtem írni az Alvó istent, amit ősszel pihentettem a Késtánc miatt.
- Nyáron részt vettem az szokásos írótáborban, és írtam néhány felejthető novellát.
- Decemberben folytatni kezdtem az Alvó istent.

Tervek 2016-ra:
- Be akarom fejezni az Alvó istent. Jól haladok vele, ezzel a tempóval és lelkesedéssel márciusra kész leszek a nyers szöveggel.
- Írni akarok egy mesekönyvet is, már a vázlat megvan.
- Újabb regényötletek merültek fel bennem, de elnyomtam őket. Ha kész az Alvó isten, előszedem mindet.
- Elvileg megjelenik tavasszal a Zsombor álmodik című mesekötetem. Az is lehet, hogy két kötet lesz.

Egyelőre ennyi, többet nem tervezek. Újévi fogadalmam pedig az volt, hogy többet akarok írni. Mert írni jó, írni kell :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése