2012. február 21., kedd

Fénytelen járatok - Kisv1rag véleménye

Kisvirág a blogján ír az Új Galaxis 18. számában megjelent novellákról, köztük az enyémről is:

"Sümegi Attila: Fénytelen járatok

Érdekes volt, de nem volt jó. Nem volt jó, mert nem volt érthető. Annyira kusza, hogy ki mikor kicsoda, merre miért, hogy képtelenség kibogozni. Persze ha ez volt a cél, akkor tökéletesen elérte, de ezt meg az olvasó általában nem szereti. Azt szereti, ha a végére megérti a dolgokat. Hogy mikor mi mi volt. Én kétszer olvastam, figyelmesen, de így sem tudtam helyére tenni a dolgokat. Lehet, az én hibám, de ettől még nem magamat fogom szidni, hanem az írót, hogy miért ír ilyen zagyvaságokat. Időgépes összekuszálódás. Nem értettem. Ennyi."

Ehhez nem sok hozzáfűzni valóm van, bár sajnálom, hogy "nem ment át" az üzenet, és igen, ez valóban az én hibám. Túlságosan tömörítettem. Azért remélem, hogy a következő írásaim célba érnek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése